Nonni, vihdoinkin minutkin haastettiin, minä jo ihmettelin, etteikö tosiaan kukaan halua haastaa MINUA??!!
Tarkoitus on siis kertoa 7 asiaa/totuutta itsestään, joten mennäänpä asiaan.

1.MINÄ rakastan vettä, aivan kamalasti. Voisin uida vaikka kuinka kauan! Välillä yritän uida jopa juomakupissa, mutten ihan mahdu. MINÄ olen keksinyt myös monta kivaa vesileikkiä, 
joita voin leikkiä tuntikausia yksikseni. Suihkusta en silti oikein tykkää.

1376576.jpg

2. MINÄ rakastan agilityä! On aivan mahtia juosta ihan täysiä ja suorittaa esteitä. Varsinkin putket on tosi kivoja. Elina vaan ohjaa välillä aivan liian hitaasti ja huonosti, ja silloin mulla menee hermot. Välillä pitää ihan komentaa sitä: "Ohjaa nyt!!"


3. MINÄ olen häkkini kuningatar. Häkki on tosi kiva paikka ja nukun siellä mielelläni. Sitä voi myös vahtia ja komentaa muita pysymään kauempana MUN OMASTA häkistä. Muidenkin häkit kyllä käy mulle ja mielelläni omin nekin.

1376582.jpg

4. MINÄ tykkään kamalasti leluista. Melkein kaikenlaiset lelut käy. Kivointa on kiskoa niitä jonkun kanssa tai sitten hakea niitä.

5. Tätä on ihan ääneen kehtaa sanoa, mutta pelkään vähän vieraita koiria. Ja sillon mun pitää vähän rähistä
niille. Varsinki, jos ne on tosi isoja ja tulee liian lähelle mua. On mulla paljon koirakavereitaki, mutta en nyt
kaikkien kans kaveeraa. Doris on kuitenkin ihan ykkönen, se on mun bestis. Doriksen kans on kiva painia ja juosta, paitsi mulla menee välillä hermot ku en saa Dorista kiinni.

1376644.jpg

6. Oon tosi energinen kaveri, virtaa riittää vaikka kuinkas paljon! Useinkaan ei tuo omistaja tajua, kuinka
paljon mie jaksaisin tehdä kaikkea ja välillä mulla onki vähän tylsää. ADHD:ksi se mua välillä nimittää, tarkottaako se "Aivan Daivaallisen Hieno Dyyppi"?

7. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Mua puhutellaan mm. nimillä Mii, Mila, ADHD, Milupilu, Pösilö, Sählä, Minäminä jne.


Ja nyt pitää vissiin haastaa joitain muita tyyppejä. Taian haastaa Marilynin ja Viljon.