Tänään olin Doriksen kanssa Turussa TSAU:n kisoissa. Uskokaa tai älkää, me tehtiin 2 nollaa!!! Ihanaa! Edellinen nollatulos virallisista olikin huhtikuussa -06. Ensimmäinen tuli perusradalta, jossa tuomarina oli Ritva Herrala. A:n ylösmeno oli kyllä ihan hilkulla, mutta muut meni ihan hienosti. Doris ei pysähtynyt kontakteille, mutta ei kuitenkaan tarvinnut arpoa, ottiko se ne vai ei. Puomi oli ihan loppuradalla ja nolla alla. Doris pysähtyy kontaktin yläpuolelle ja alkaa katsoa mua ja seuraavana olevaa putkea todella "kujeilevalla" ilmeellä. Doris oli just sen näköinen, että jos otan vähänkin liian nopean askeleen, se loikkaa kontaktin yli. Mie sit yritin siinä vieressä vähitellen saada sitä osumaan kontaktille, ja osuihan se. Kerrankin oli tiukassa paikassa mullakin malttia. Tulos 0, ajalla -3,77. Sijoitus 11/48.

Keskimmäisellä radalla meillä taas sattui ja tapahtui. Ratana meni kyllä oikein kivasti, mutta Doris lensi keinulta, törmäsi minuun (tai siis minä törmäsin siihen) ja siinä samalla tuli pois kepeiltä kesken. Sitten vielä A:lta ylösmenokontaktivirhe ja alasmenosta se loikkasi niin rumasti, että lopetin radan siihen. Puomin kontaktit oli tehty jo hienosti, alasmenolla olin jäljessä vaikka huru mykke, mutta Doris juoksi kontaktin alaosaan ja paukautti etutassunsa maahan ja kääntyi katsomaan mua - WAU!

Viimeisenä oli hyppyrata, jolla tuomarina oli Leena Rantamäki-Lahtinen. Rataoli mukavan vauhdikas, mutta samalla siinä oli haastavia kohtia. Tuomarin puhuttelussa yleinen mielipide ihanneajasta oli "ei mitään saumaa", mutta yllättävän nopeasti radalla kuitenkin edettiin. Doris oli jo hieman väsynyt, vauhti ei ollut yhtä kova kuin ensimmäisillä radoilla. Silti vauhtia riitti ja yhtä pitkähköksi venynyttä valssia lukuunottamatta rata meni todella kivasti. Tuloksena 0, ajalla -1,47, sijoitus 7/30.

Olen kyllä tyytyväinen tähän päivään, ihana kisata Doriksen kanssa, kun se niin nauttii tekemisestä! Liitän radat tänne vähän myöhemmin.